Whatcha Say

jag orkar liksom inte vänta & längta mer till det här, jag vill ju inget hellre.

kan det där jävla samtalet bara komma eller?


Någon som gjorde mig glad idag var iallfall sofia som ringde och "gav" mig en överraskning som vi ska göra tillsammans, super gulligt och super glad att jag blev till frågad :)

Nu ska jag göra något vettigt, röka & sova+ dricka upp min vitamin focus också, men tro inte jag är nyttig för det, åt bullar som mormor kom med förut :D mhmmmmmmmm


kom precis o tänka på turket, kommer inte ens ihäg att jag var där?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

men det var vi :D saknar värmen!!

2009-10-21 @ 18:01:05
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0