det varar inte länge.

Hej hej, eller godmorgon som jag nog egentligen skulle säga..

fasen vad jag är trött idag alltså, och det är två stägningar kvar, bara att hålla ut i guess! längtar till lördag då det blir riktigt tjejmys hos madde, men sjuukt god mat och bara prata massa gamla minnen :)

Innan dess måste jag få klart mitt det här jävla cv:et och det idag! det är inte lätt alltså, känns som och sitta i skolan igen när man ska göra det, förutom att cv:et jag fick skriva i skolan var sämst och jag hade nog inte ens en enda merit då :D haha, men nu jävlar!

nej inte tid med bloggen mer idag, måste hämta min kamera hos sofia med, den ska med i helgen helt enkelt! annars då? önska mig lycka till på jobbet, det kan behövas..


hihi små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0