every morning i think of you.

Vaknat, ätit makaronpaj och druckit lite cola :) ringt mois som var dyngbakis och påväg hem från skolan nu, fick ett samtal inatt från henne där hon inte sa ett enda vettigt ord :D haha söto då.

Sitter här och ska försöka bränna en skiva med grymt bra musik att lyssna på upp till sthlm!
Trodde inte basshunter verkligen kunde sjunga men den här låten är faktiskt rätt grym:

basshunter- everymorning
http://www.youtube.com/watch?v=3cTIoU0czbA


Nej ut i det fina vädret på balkongen och ta en cigg då, sen antagligen nörda lite mer här innan mois ringer igen! och just ja, madde jag saknar dig! :) saknar faktiskt dig väldigt mycket.


men du finns som bakgrundsbild på min mobil, så du finns alltid med mig <3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sötaste du gumman <3 jag tänker på er där hemma hela tiden!

2009-09-11 @ 19:45:48
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0