fuck you you'r fucking fuck

jag är lättirriterad idag, minsta lilla grej & jag skulle nog kunna döda någon eller kanske något!

Men dagen isig var ju bra, först gymma med alle, haha jag lyste upp hela gymmet! inte så att jag var såå jävla snygg alltså, men med alles neon rosa mjukisbyor så, :) haha, sen käkade vi lite på stan, sen hmm åkte ja hem o duscha åkte hem till alle, gick lång promenad med vovvarna i höstvädret, riktigt mys! sen blev det popcorn till idol!

Nu sitter jag här, efter en somsagt rätt bra dag, men som förvanlades till en riktigt lustig kväll.. varför ska du vara så jävla konstig & speciell? varför inte lite mer som alla andra? ena dagen är du jätte gullig andra skulle man kunna tro att du var helt väck i huvudet! vissa människor alltså :)

snart bär det av till turket iaf! FUCK SÅ JÄVLA FUCKIG SKÖNT! vad jag ska njuta sönder!


vi tillsammans, kan fan inte bli mer än lycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0