go to bed, once again.

trött efter ännu en stägning, men som tur var min sista den här månaden :) nu är det bara mördar morgon pass kvar! och ett kortis idag :)

Är riktigt trött, förstår inte har verkligen vänt på dygnet totalt, somnar jämt runt 4 på morgonen och sover hela dagarna, thats sick man! hur ska det gå när jag ska börja öppna massor nu då?

Helgen blir iaf lugn, för jag öppnar som sagt hela :) kanske ta en tripp till sthlm på mois på fredag för lite bilder och små shopping bara! får se om vi löser det med allt först. annars då? nu ska jag slagga lite till innan jobb. PUSS

ALLA, VERKLIGEN ALLA BILDER PÅ MIN DATA ÄR FÖRSVUNNA :O WHAAAAAT?!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi lösert :)

2009-09-09 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0