hej där, hej!

vilken heeelg! sjukt rolig utgång i fredags :) var inte ett dugg drunki men hade svin kul ändå och innan hos lisa var riktigt mys. blev en tidig hemgång pågrund av jobbjobbjobb, men men :)

lördagen, var ett rent jävla helvete! fy fan för o jobba med för lite personal och 1000 bussar kommer på en gång, döden åt den dagen!

söndag då, aa fick börja 8 istället, åkte hem vid 3 mitt i allt kaos, skönt de! ut till stavsjö för mys&kalas med släkten, tycker om er så mycket synd att det är lite struligt allt bara :) och grattis i förskott lillebror & cus!


hopp, inressant inlägg? NOT! får bli lite bilder imorgon, sjuka bilder från helgen :D haha

nu ska jag börja läsa en ny bok, läst ut den andra! att ja inte tänkt på det tidigare? jag älskar visst & läsa har jag kommit på nu, godnatt med er, nu ska ja faktiskt konstigt nog sova, simma lite imorgon igen :) skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0