hej hopp, little roadtrip!

idag var jag uppe med tuppen, klockan 7 för att vara exakt, och efter 4 timmars sömn är man inte helt pigg i huvudet! men det ska nog gå bra att köra till sthlm ändå, måste vara ute i god tid ska ju faktiskt hinna köra fel 1000 ggr också :) så då var väskan packad, frukosten fixad, skiva bränd och nu ska vi alldeles straxt bege oss!

Jag är trött, upp halv 5 hela helgen för att börja jobba kl halv 6, det är härligt, så jävla härlit! :)


vilket jävla rödhuvud jag är alltså, vilken jävla förändring jag gjorde! kanske visas bilder på det efter denna dag ;) luuugn fredag kväll blir det iallfall!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja skulle ju åka hem därifrån för o gå på bio med dig :O men du svarar ju aldrig

2009-09-14 @ 14:26:23
Postat av: Therese Marie

WHAAT ?? :O hahahah visa bilder, nu !! =D

2009-09-14 @ 18:14:25
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2009-09-14 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0