how could you.


En helt vanlig dag igen med en sjukt lång sovmorgon, hade sjukt ont i magen och somnade inte förns 4 i natt :) men något vettigt har jag gjort iallfall, rensat hela rummet blev hela 7 säckar med skräp och kläder som ska kastas, jag kom på mig själv att jag är en riktig samlare, tänker alltid men den kommer till nytta nån gång, eller men oh vilket minne, men nej! idag kastade jag varenda minne! :) det behövdes också för den delen..

Nu då, vart o köpt hårfärg! såå idag blir nathalie ett riktigt redhead, ah! jag som aldrig färgar håret, är lite nervös men behöver en förändring o det försvinner ju med lite tvättar med :) så en bild kan dyka upp på nya håret sen.

nu ska jag äta fisk och potatis, sen nog ta en liten promenad :)


nått åt det hållet, möjligtvis en aning rödare! :)










Life’s a game but it’s not fair
I break the rules so I don’t care
So I keep doing my own thing

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter sjukt snyggt, du måste visa bild sen :D fått nån mer matchning btw? Puss!

2009-09-01 @ 23:03:01
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0