i can do it all night long.

Henok Achido - High On Life
kan vara den bästa låten just nu!


nej dags o ta tag i livet, ner på stan en svänigs med proppen & madde, och madde klarade föresten sitt körkort idag, grattis verkligen! så blir hon som kör idag ;) ska nog inviga mina nya skor från monki med, älskar dom :D och ikväll blir det som sagt lite fiesta, oh längtar till känslan då vinet börjar tala för sig självt och man äntligen kan slappna av :) märks det att jag inte druckit på ett tag? ska bli himla trevligt. inte lika trevligt imorgon när jag vaknar och ska jobba! men det skiter jag faktiskt i.


"nathalie, du behöver iaf ingen läppförstoring" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0