i can do it on my own!

en liten snabb bloggningen sen är det dags o tänka på refrängen :)
Blev en rätt lång fika på stan med alle, issa & lina. jätte mysigt! finns alltid lika mycket att prata om med dessa tjejer, o en hel del skvaller kommer fram ;) hihih.

Imorgon bär det av riktigt tidigt till sthlm, alla insisterar på att jag ska köra, men va fan? nån gång måste man väl ändå köra i sthlm, och jo ni som klagar jag kan köra bil! :) tacka för att jag är vuxen och nu bestämmer själv, lite riktat till dig magnus ;) låt mig åtminstone försöka klara mig lite själv, ge mig ut i det stora farliga livet! okej, lite hjälp på vägen behöver jag nog allt, men resten bör jag klara själv :)

Nej ta en nattis cigg, smyga ut på balkongen medans mor sover & magnus ligger djupt nere i tidningen i sängen ;D höhö.

GODNATT!!

se om vi får till några bilder imorgon då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0