I keep doing my own thing!

trött? ÄR NATHALIE TRÖTT? men gud vad ovanligt!

blev en snabb jobbvisit idag, endast 3 timmar :) hade 1000 missade samtal från mois när jag hade slutat, som var sugen på utgång? haha ville fira om sin 18 års dag! och det kunde jag väl va snäll o ställa upp på ;) blev en kväll på olearys med en massa dricka för 18 åringen! var faktiskt riktigt mysigt och mycket folk! :) men jag kände mig trött och gammal så drog mig hemåt när det var dags för den riktigt utgången!

Imorgon är jag ledig!!! så himla ledig, fredag också för den delen! åker antagligen till sthlm redan imorgon för övernattning till fredagens fotografering, just ja kanske inte nämt det? ja & moa ska iallfall bli fotograferade på fredag, :) men förhoppningsvis drar vi som sagt redan i morgon kväll och sover där, annars riktigt tidigt på fredag morgon! men nu är det dags för min nattsömn..

imorgon blir det fika med alleballe :) i miss you honey!


haha bilden tagen för snart exakt ett år sen, söta? hahahha

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA gumman! Har du dem där bilderna? :P Jag ahr dem inte :( kom em 5 i morse... mår skit... yrrr som ett as. Tack förigår nu ska ja tillskolan SKIT :D PUSS

2009-09-10 @ 09:29:56
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0