i wanna get high on life

sgud vad jag känner mig trött och sliten alltså, det tär på en att jobba! men som sagt, ledig typ hela oktober och dra till turiket då med, så är nog bara att stå ut denna månad, inte långt kvar heller! men har en stooooor ångest över att jobba så lite oktober, så familjen, det blir få julklappar från mig iår :( usch, jag som älskar och köpa massa julklappar till alla!

Det är suuurt äre! sen kom cuz förut och flashade upp sin nya bil, inte lite jävla as snygg & fräsch den var råååå, han såg ut som en riktigt stekare i den :) och med snygging bruden bredvid! (nej jag är absolut inte avis) ska nog hänga med dom en sväng till ikea imorgon, sen blir det party på kvällen, någon inflyttningsfest jag blev medbjuden på! :) kan nog bli roligt, men rätt lungt för min del, är ju jobb på söndag igen, som vanligt..

ne om man skulle ta o lägga sig och läsa lite då :) händer ju inte allt för ofta, men har fastnat för en fantastiskt bra bok som heter SALE, riktigt bra och läsvärd, så nu ska jag ta en natt cigg, borsta tänderna, läsa, njuta & sova ruset av mig. Sedan njuta av en enda liten ledig dag denna månad.



långt inlägg, ointressant inlägg, men det var allt jag hade att bju på!


saknar min bästa vän som lämnat mig här hemma i skiten, usch vad jag saknar dig! VEM SKA JAG PARTA MED VARJE HELG NU DÅ? DU VAR JU DEN BÄSTA PARTYPINGLAN JAG HADE! tror nog faktiskt du saknar mig lite med :') men kolla bara i fotoalbumet du fick så finna jag där :) och här med för den delen, maddo ska du inte komma hem o krama mig snart? och säga alla dina fina ord som alltid får mig att må bra och veta att jag inte är ensam i världen om att må lite dåligt ibland! du är bäst, eller nej, bättre än bäst :) bästa madde! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0