öhhhm

TRÖTTASTE OCH DEPPIGASTE TJEJEN I VÄRLDEN SKRIVER..

fy fan vad det ska njutas av att vara ledig i 3 dagar nu alltså, ska nog mest ta det lungt, det behöver jag verkligen, skulle jobbat till 4 idag men fick gå hem halv 2 :) och aa det var super skönt. slocknade på en gång när jag kom hem, eller njae nu ljög ja, direkt efter jag läst ett kapitel i boken!

nu har jag precis sett andraavve, som dessutom suger skit det här året! kunde man aldrig tro att jag skulle säga va.. sitter förövrigt barnvakt med, men kommer inte ihåg vad ungen hette, dominic kanske det var? skit söt iaf, men han är så inne i tv-spelet så han kan inte ens prata med mig, fick en fondation & ett nytt chanel nagellack som tack :) ohh jätte välbehövligt! o nagellacket var sjuukt snyggt!

Men nu ska jag ta mig en cigg, nog det ända som får mig att känna mig avkopplad just nu! sen se idol, bada och måla naglarna! HEJSVEJS!

7 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du ringa mig nu? Min mobil är spärrad? Åkeru näsa vecka?? miss u!

2009-09-23 @ 09:32:33
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0