redhead

vaknade upp av att mamma kommer in och väcker mig och börjar rent ut sagt asgarva, jag fattade ingenting förns jag satte mig upp & kollade mig i spegeln, såg ut som någon hält i en hel jäkla burk med röd färg i mitt huvud, fränt! riktigt jävla rödhårig är jag, och mor kunde ju inte sluta skratta heller, så varje gång jag ser henne försöker hon knipa, men lyckas hon? Njaaae.

Ska färga om håret på söndag! långt kvar tänker ni? men jobbar ju ändå alla dar nu så har uppsatt hår :) men om någon av någon anledning vill se mitt redhead får ni hälsa på mig på jobbet!

HAHA jag blir själv lite full i skratt, nej nu ska jag fixa inför dan sen bege mig till jobbet, stängning! tjuhuu


suddig bild men kameran är som sagt inte där den hör hemma :( men ett litet smakprov iaf!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

av det lilla jag ser tycker jag det ser fränt ut!

2009-09-02 @ 19:43:31
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

as snyggt! /den andra rö-håriga blöjvännen

2009-09-02 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0