så otroligt länge sen

sitter här hos sofia och är väldigt rastlös, själv är damen i skolan och gör sitt! jag har suttit vid denna dumburk i 3 h nu :) tänker att jag nog faktiskt saknar skolan lite, då hade man ju alltid något att göra, har jag ju nu med när jag jobbar, men annars när jag är ledig i veckan är ingen annan det! nej, men ska faktiskt erkänna att ta studenten är ett av de lyckligaste minnena jag vart med om :) men börjar faktiskt sakna skoln liiiite nu!

 


"jag var glad, skrattade & log mest hela tiden, ta vara på denna vecka, för den får man aldrig återuppleva igen :)"


det är snart 5 månader sen vi tog studenten, går det inte läskigt fort?


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha det är lugnt:) kanske bara tar lite längre tid innan du får den men jag ska försöka fixa en:) skicka bilder/texter/ideér/färger till min mejl [email protected] :)

2009-09-15 @ 16:34:19
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Shit, det kan inte redan vara 5 månader sen.. det är sjuuuukt!!!

2009-09-16 @ 03:55:09
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0