skit i det, gonatt & sovgott

det här är en sån dag då jag endast ska pyssla om migsjälv! Ska laga en ordentlig frukost, ta ett bad med tända ljus, göra ansiktsmask och hårinpackning, sen fixa naglarna :) Vet inte när jag senast gjorde nått sånt, för några år sen när man gick i skolan kanske..

Annars då, var en riktig trevligt kväll i lördags :) lite väl mycket dricka för en ungdam så hon åkte hem rätt tidigt, hmm, lustigt att det alltid blir lite mycket dricka för henne!! men det var jätte trevligti af, och ett visst samtal gjorde min kväll ännu trevligare :) men här bjuds på lite bilder då, som ni vet är jag ingen fotograf o tar sällan bilder, vilket utspelar sig runt kring 15 bilder på fest, haha











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0