sovdags på högnivå

du är hopplös, finns inget kvar men ändå kan jag inte fortsätta försöka.

vilken sjuk dag, sovit emellan åt hela tiden, gick upp sju imorse, somnade vid 9 igen och vaknade vid 12, gick på stan en hel dag, kom hem la mig i soffan vid 8 vaknade vid 10, varför all dess sömn? någon insjukning på gång igen kanske..

Dags för jobb imorgon igen, sen vänta till den 15:e o boka resa :) skönt, behöver komma bort från all skit ett tag just nu.

det är svårt att förså hur en sån här sak kan hända mig, mina vänner säger att jag tagit det bra. Det kanske jag har också, eller kanske bara gömmer jag det bakom mig? det går nog inte riktigt stt förklara, det är en sjuk känsla att något sånt kan hända mig, lilla jag? det är bara leva vidare, tänka om på nytt, börja om på nytt! jag ska ge det ett bättre försök nästa gång, och den gången inte ge upp.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

du är stark! <3

2009-09-08 @ 14:51:46
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0