you don't know what you got til you missing it a lot

Vaken, nästan med tuppen! ställde klockan på halv 9, men vaknade halv 10 skönt med lite sovmorgon :)

nu har jag precis ätit upp min gröt, min älskade gröt! ska snart åka & hämta alle sen iväg & träna med henne & issa :) ska bli kul o se, jag som inte tränat på sjukt länge! för mina desperat långa promenader är väl inte att träna? haha nae tänkte väl det..

Sen ska jag nog faktiskt hem och äntligen ta det där badet som jag skrivit om i flera dar men som aldrig blir av, kan nog inte koppla av! tar alltid duschen istället, men nu har jag bränt en bra skiva som ska lyssnas på under tiden! får se om jag nog tar gulafaran till alle i eftermiddag med och myser med en film! :)



snart står jag där igen :) häärligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0