best week ever

Har haft en utav mina bästa veckor i mitt liv kan jag lova, men idag kom den där jobbiga dagen då vi var tvungna att säga hejdå en andra gång.. Det var nästan lika jobbigt som första och tårarna sprutade, men nu känns det bättre och vet at jag kommer bli starkare av det också, världens bästa familj. Dock är deras plan inställt till Sverige, vilket säkert alla redna hört..? Pga vulkanutbrottet i Island, så dom får nog stanna i Chicago ett tag.. Minst under hela helgen, kanske en vecka/veckor tom, men det hoppas vi inte!

Veckan har iaf som sagt vart helt fantastisk, och vi har hunnit med att göra så sjukt mycket grejer, vi har vart och sett hollywoodskylten, åkt till Bevery Hills, Gått på walk of fame, Sett Santa Monica Piren, Vart i Las Vegas, druckit/ätit Jellyshots, Vart på Universal Studios.. (plus hunnit sola, bra mysa och shoppa) tycker vi lyckades riktigt bra på bara en vecka :) Men nu har dom som sagt åkt hem.. och det känns för tillfället inte bra, men det går över.. Ska träffa Pernilla idag så hon får muntra upp mig lite :)
















insåg precis att jag har en miljon bilder från denna vecka, så ni får se några iaf ;) nu måste jag iväg och träffa Pilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0