Chronic tacos

Jag är överlycklig över att Louise är hemma igen, min alldeles nya bästa vän! Hon är otrolig och vi är exakt likadana, att man på en vecka kan blir så tighta är egentligen sjukt, men hon är helt enkelt alldeles bäst!
Vi var och käkade på Chronic Tacos idag (as god mat) med as snygga killar som jobbar där, är nämligen han dvärgen i Jackass som driver den restaurangen och han är typ jämt där, och hans arbetare är snygga skatekillar med massa tatueringar ni skulle se dom! Jag & Lousie passade på o flörta sönder där inne, och vi ska dit fler gånger i veckan för att fixa dejter till helgen, haha.

Ikväll kom även Tracys föräldrar hit på besök och ska på här i 2 veckor så det är fullt hus nu, blev grillning och massa en margaritas till kvällsmat. Den här familjen är underbar alltså, skrattar då att jag får kramp i magen varje kväll, haha. Sjukt underbara.

Och HUR överlycklig är inte jag över att resan blir av till NY trots allt.. längtar sönder mig! Jag & Johanna kommer att ha så grymt kul, och om en vecka exakt befinner jag mig hos henne!  <3 isn't that just great!!


här har ni restaurangen med dvärgen, haha

och här har ni min babe lousie :D

Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Skönt att du mår bra igen gumman puss

2010-04-28 @ 13:35:13
Postat av: J

uuunderbart! :D

2010-04-28 @ 17:23:26
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Moa

Lite kul o se hur folk reagerar på bilden ;) !! klart jag gör:D älskar ju diiig!! saknar dig som fan. så jävla tomt utan diig :(:(

2010-04-28 @ 22:55:53
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0