Couldn't get better

Sådär nu är helgen över, och jag är tillbaka på "hemmaplan" igen. :) Helgen hade nog nästan inte kunnat blivit bättre. I fredags blev jag upphämtad med Caben och vi begav oss till Santa Monica och chekade in på Hilton, efter att vi gjort oss lite hemmstadda där gick vi ut och käkde lite restaurang, sen blev det en lagom hemgång och vi kom faktiskt i säng skapligt. Gick upp runt 8 tiden på lördagen och käkade den underbara hotellfrukosten, fy fan.. sån frukost borde man få varje dag alltså.. Resten av dagen bestod av att åka och kolla in Hollywood skylten, åka till Walk of fame, äta på Hooters, Åka till världens största outlet för shopping.. Hem till Hotellet och pimpla vin.. Bli full och sedan gå ut och käka, världens godaste mat med världens största portioner, haha..

Idag har vi glidit runt ännu mer i bilen, kollat in en thailändsk marknad, åkt upp till något stort berg med utsikt över tyyyyp hela LA,vart i Venicebeach, upplevt en rätt stor jordbävning, och det var nog den bästa upplevelsen på hela dan, haha, Jag Magnus och Lasse sitter på en uteservering och käkar Vi sitter alla i egna tankar under tiden jordbävningen börjar, jag tänker: okej fick jag precis världens nikokick eller varför gungar hela världen.. Magnus tänker: okej jag har druckit två öl, är jag full?njee, men jag har ju bränt mig kanske är solsting så det är därför hela världen gungar. Lasse tänker: Undra om glaset har är lite ostabilt eftersom det rör sig så mycket..
Ingen av oss sa något på ett litet tag.. tills nån utbrast: Gungar det inte lite mycket, eller är jag full? Haha då insåg vi (och alla andra som var på gatan) att en jordbävning höll på.. Så nu har jag vart med om det också.


Jag mitt klantarsle hade ju inte laddad kameran så har inte tagit några bilder.. Men Lasse tog nog ett 10000tal med sin systemkamera så han får skicka alla ikväll, kan bjuda på de få bilderna jag snodde redan igår :)
Men helgen blev mer än lyckad iaf, bara att vänta i 5 dagar nu sen är hela familjen här, great

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0