DelAmo

Sådär ja, skypade med mina bästa vänner imorse.. Dom befann sig hemma hos Felicia som idag fyller 19:år.. Dom skulle äta gott, dricka gott och köra en riktigt utgång! saknar dom så himla mycket, men dom lät mig vara med där på ett hörn iallafall, riktigt gulligt. Och hoppas ni får en toppen kväll tjejer! Själv blev jag lite sådär smått ledsen och fick lite hemlängtan, men muntrade upp mig själv genom den bästa metoden som alltid funkar när man är ledsen.. Shopping! Sista shoppingen (för den här veckan) nu har jag fyllt på garderoben lite.. fattar inte, om jag ska fortsätta shoppa såhär kommer jag aldrig få med mig grejerna hem, haha,

Shoppade faktiskt lite på HM idag, inte vanligt.. Men kände för att plocka ut en massa ur den nya collectionen The garden, sjukt snygga plagg, och här finns ju allti i butik i alla storleker.. hörde att de tog slut snabbt där hemma? hehe.. Bjuder på lite bilder :) bara.. 6h kvar sen kommer Magnus o Lasse, tjuhu!


hur söta är inte tjejerna på skype? haha Moa fattas dock..








kläderna gör sig inte riktigt rättvisa på bild, är mucho snyggare i verkligheten! Plus att linnet o skorna är från forever21 ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmi

Jo, det skulle man kunna göra :) kan man hitta dig på facebook? ;) hehe

2010-04-03 @ 02:21:19
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: mari törnborg

Sluta shoppa nu!!

2010-04-03 @ 06:26:20
Postat av: amme

jag fattas med ^^ Men en annan va ju inte ens bjuden...

2010-04-04 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0