don't wanna walk S-O-L-O

OJ vilken dag det var igår.. vet inte riktigt vart jag ska starta, men ger det ett försök :)
Vaknade upp vid 10 av att Robin väckte mig (en kompis till familjen som bott här i ett halvår men nu ska flytta) Hon behövde lite hjälp med att packa in saker i bilen :) hon ska flytta till Beverlyhills/Hollywood. Hon frågade om jag ville hänga med så jag kunde gå o strosta i city istället för o sitta hemma hela dagen, så jag följde med :) Mådde inte så bra på morgonen, så vi fick stanna bilen mitt på vägen för att jag var tvungen o gå ut och spy & svimma lite.. haha.

Nae usch det var hemskt.. men efter en banan och ett glas vatten var jag på fötter igen! Tur de.. Hon ska flytta till ett jätte fint område i en studio som det kallas. Vi träffade på alla hennes grannar, och hennes närmaste granna var bff med Paris & Nikki Hilton och driver alla stora nattklubbar i hollywood samt har hand om tv-shower.. As coolt tyckte jag, för dom var det inget speciellt, hon berätta massa om Paris & Nikki och om hur de kände varandra, och sade även att jag var välkomen till hennes nattklubbar om jag ville ;) great ju.

Jag passade även på att gå till Beverlycenter, och när jag sagt att Del Amo är som hela norrköping kan jag säga att detta var som hela Stockholm!! Nae men.. fan vad stort.. inte ens kul att gå där för jag gick vilse hela tiden.. Så satte mig i en park och käka frozen yogurt i 3 timmar i stället, solen sken och det var super varmt (kanske därför jag är lite röd på näsan idag) efter alla shopping gick jag tillbak till lägenhten.. eller all shopping? haha ingen shopping.. Jaa tillbaka till lägenheten iaf, vi skulle åkt hem vid 4:a åkte hem vid 9.. Blev några glasvin med grannarna där på kvällen :)

När vi skulle hem var det visst fest på vägen hem så vi stannade till där. Det var vinnaren från Biggestloser från första säsongen som hade den, haha. Och alla var sjukt trevliga och mitt nya smeknamn är SWEDEN! träffade en tjej som heter Kimberly, världens sötaste! Vi satt i 4 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon spelar gitarr och sjunger hur fint som helst så det underhöll hon mig med i några timmar :) hon hade världens finaste sjal också och vet ni vad, den fick jag :) som hilma söt tjej alltså.. Efter att alla var sjukt fulla och glada (förutom jag som var nykter) fick jag köra hem.. Robin & Rob satt bredvid och jag är den första som fått köra Robins bil, stolt! haha, dom sade att jag var en suverän förare.

Vi köpte fyllemat på vägen hem också, tacobell! haha. Super gott! :) Så det var en hel dag.. oj har jag någonsin skrivit såhär mycket? Idag kommer iaf älskde pilly och hämtar mig så ska vi ha en sleepover :) saknat den tjejen!
Vad gällande en ny familj har det inte hänt mycket på den fronten.. ja bara väntar. Vem vet, kanske dyker jag upp hemma i Sverige om 3 veckor ;)

Saknar iaf alla hemma sjukt mycket, det ska ni veta!! ÄLSKAR ER ALLIHOPPA!!

Nu börjar en ny dag, en solig dag :) jag mår bra



Kommentarer
Postat av: Madelene

GUMMAN, vad skööönt att läsa att du är glad igen!!! Hoppas du hittar den perfekta familjen nu. Glöm inte att uppdatera mig på mailen eller nåt sånt!



PUSS PUSS LOVE LOVE

2010-04-25 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0