..

Tänkte bara säga att jag lever och har det mycket bättre redan nu.. Min lcc har en au-pair som heter Louise, hon är från Australien och är lika gammal som mig, sjukt skönt att ha henne här och att hon vart med om samma sak som mig :) vi dsatt ute på balkongen och pratade och drack vin hela kvällen igår, det fick mig att må så mycket bättre.. Många frågar vad som händer just nu, men jag har ärligt talat ingen aning. Ska prata med en annan kontakperson idag, och antar att sen börjar väl processen med att hitta en ny familj. Om jag nu gör det, allt är så oklart just nu. Men är bara så glad att ha kommit ifrån huset och den störda familjen jag bodde i.

Att inte vänta vad som händer nu gör mig dock lite frustrerad..Vart i USA ska jag hamna härnäst? Tur att jag hann se princip hela LA innan if, men som sagt så vill jag ju helst stanna kvar här.

Tack för allt stöd alla vänner, familj och släkt. Det är ni som får mig på benen igen och vilja fortsätta den här processen, ni anar inte va det betyder för mig. tack


vill bara vara glad igen.

Kommentarer
Postat av: PROPPEN

ÄLSKAR DIG.- <3

2010-04-21 @ 10:34:48
Postat av: Sofie w

Pluttan då! Det löser sig ska du se =) I värst/bästa fall så kanske du kommer hem snart ! Kör hårt barre! PUSS PUSS Söören <3

2010-04-21 @ 14:07:24
Postat av: Shabnam

sv: Santa Monica Collage :)

Jaha okej, jag tänkte också söka som Au pair, men jag va inte helt nöjd med deras regler. Speciellt att man själv inte fick välja vart man ska bo. Bor du där permanent nu eller jobbar du fortfarande? :)

2010-04-21 @ 15:34:24
URL: http://shabnam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0