Hilton Hotel

Okej nu är jag så sjukt glad :) verkligen sådär jätte glad.
Dels för att jag har hittat ännu ett nytt shoppingställe som verkligen faller mig i smaken, bara märkesgrejer men för riktigt bra priser! Är glad att dollarn än så länge är rätt låg :) tänk vad dyr min shopping hade vart om det var i Sverige.. Men nu till det som jag är mest glad över, Magnus och Lasse kommer hit redan imorgon :D Och dom har bokat Hilton-hotell till oss 3 över helgen, även hyrt en cab som vi ska cruisa runt i hela helgen, hur toppen låter inte det? Hotellfrukost och världens bästa sällskap i LA, är jätte glad :) Plus att jag är nöjd över min lilla shopping idag, och imorgon kommer det en ny lön, dock dags att spara resten till NY för där ska det shoppas som bara f*n.

Nu ska jag se Bella&Tyrashow, lite måste man ju underhålla sig med en torsdagskväll, :)


Tröja från CalvinKlein

Klänning från forever21

Shorts från forever21

Idmineral box, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Jasmi

Hej! Det vore riktigt schyst av dig! :D hur länge har du bott i LA då? :) take care!

2010-04-02 @ 07:26:14
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så jävla fuskigt, vilket liv du lever !! :D

2010-04-02 @ 10:39:27
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: anna

Har du äntligen hittat till TjMaxx nu eller vilket ställe var det du pratade om?

Solglasögonen köpte jag på nån outlet store påväg hem ifrån Palm springs!

2010-04-02 @ 16:29:33
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0