I wanna be a star so freaking bad

En hel dag med favoriterna Pilly & Sofia var precis vad jag behövde :) Ett återbesök på Universal var såklart skit kul, vi åkte även upp till hollywood skylten, beverlyhillsskylten sedan satt vi i någon timma inne i hollywood och åt frozen yogurt :) mums! Det är ju antagligen Sofias sista dag här imorgon (därför vi passade på att se allt en sista gång för henne), så himla tråkigt.. Hon är verkligen för skön den tjejen. Men "förhoppningsvis" får hon stanna lite till pågrund av vulkanutbrottet i Island.. Mammsen o dom sitter ju fast i Chicago till den 27:e pågrund av den..tycker synd om er!

men den här dagen var iaf mer än toppen :) och nu är det typ bara 2 veckor kvar till NY och min & Johannas 20:års dag, toppen!





Kommentarer
Postat av: Dad

Ha det så bäst! Här ingen hemma,lugnt o skönt hihi...Får skypa snart!Pussar/Dad

2010-04-19 @ 12:26:49
Postat av: Anonym

önska jag kunde fira min älsklings 20-års dag jag med! :´(

2010-04-19 @ 14:12:33
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: mia törnborg

hej gumman!

Saknar dig också, det är inte så varmt i chicago du, fryser. Älskar dig puss

2010-04-19 @ 15:06:45
Postat av: Lisa

Hej! Haha jag är så långsam med allt, tänker att eftersom sista ansökningsdagen inte är förens i sista juni så kan jag dra ut på det ;D

Men jag ska se till att boka möte med föreningen nu i veckan så jag kan börja med allt, skulle faktiskt vara skönare att ha allt klart :) Sen äre boendet som jag är lite orolig för, men det löser sig nog!

Hoppas verkligen att jag kommer in! Skulle vara jätte kul att träffa dig där och himla skönt att ha någon att prata svenska med också ;D Säger till så fort jag vet något mer! Hur går allt för dig? Kram

2010-04-19 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0