Levde i en dröm

Okej, det här kanske kommer att vara chokande för vissa och för andra inte.. Men jag har flyttat från min familj i LA nu. Så är det, stog inte ut längre. Den Mammen i familjen var helt dum i huvudet rent ut sagt.. Så haft ett möte med familjen och min lcc ikväll och all skit min värdmamma kastde på mig och ljög ihop var fan droppen.. Vilken idiot rent ut sagt. Så nu har jag flyttat till min LCC så länge.. För att hamna i rematch, och om inte det funkar kommer jag komma tillbaka till Sverige, förhoppningsvis får jag en ny familj så snart som möjligt (och helst här i LA) men ingen aning om vad som händer med min resa till NY eller något just nu. JÄVLA SKIT säger jag bara.. Huvud värker som aldrig förr, lustigt när jag tjutit typ 7 timmar i sträck. Måste nog sova nu,  tänkte bara skriva lite fort så att alla där hemma vet vad som händer, och att det är skit jobbigt för mig just nu..


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du är bäst. Jag vet att det är svårt nu att göra vad som känns bäst, men innerst inne så vet du. ♥

USA kanske inte var våran grej trots allt.. vem vet?

Jag tänker på dig gumman, vill inte att du ska vara ledsen! ♥♥



PUSS&LOVE

2010-04-20 @ 08:15:42
Postat av: DAD

Jaha! Du snuttan,gör de som känns bäst för dig.Varför sa du inget igår? Kör på nu så får vi se vad som händer! Massa kramar//Dad

2010-04-20 @ 09:27:30
Postat av: Sandra

Hej! Vet inte om jag kan vara till nån hjälp alls men jag vet i allafall hur det känns att byta familj och börja om från början igen!



Bytte familj efter två månader och tårarna brände ständigt bakom ögonlocken eftersom det kändes frutansvärt jobbigt att börja om med hela processen igen!Fltta till ny stad..lära känna nya människor och lära sig allt på nytt! Och tankarna mal på, tänk om de är ännu värreän de förra..osv. Ja, oj vad man får perspektiv på livet när man är med om nåt sånt här..

Mitt bästa tips är att känna efter om du VERKLIGEN vill stanna och är beredd att ge en annan familjförtroende igen.

Kämpa på, gör allt du kan för att härda ut...jag vet att det är skitjobbigt och man vill bara känna trygghet igen och det är så lätt att bara skita i sina drömmar just då, men ge inte upp...

jag hoppas verkligen du hittar en ny familj...men du måste tro på det ch ge dem en chans när det väl är dags!!!



Jag hittade en helt underbar familj efter 2 veckor, och är sååå himla glad att jag stannade kvar i USA...

Du kommer inte att ångra att du kämpade på...jag lovar att det kommer en dag då du kommer att se tillbaka på det här och vara stolt över dig själv...även om det känns omjligt just nu.

Stort Lycka till! Och vill du skriva av dig kan du maila på [email protected]



Hoppas du har vänner att prata med och att din LCC har förstående för dig!



Hälsningar, Sandra

2010-04-20 @ 10:36:36
Postat av: sofia

gumman, jag är ledsen, jag hoppas att du kommer till en annan bättre familj eller att du kommer hem till mig igen min fina vän. du är stark och klarar det här! älskar dig! <33333333333

2010-04-20 @ 10:45:17
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Amme

Hej älskling. Varför har du inte sagt ngt? :O Gumman,de löser sig du får inte vara ledsen. Jag tror nog du kommer hitta en familj, men är det de du vill då? Vad känner du egentligen? Jag känner att jag saknar dig, du hade gärna fått komma hem till mig, men jag önskar dig det bästa och de du vill. Saknar dig min bästa vän :'( Allt kommer bli bra. Puss O kram / Din panelia <3

2010-04-20 @ 10:46:56
Postat av: MOa

åhh men älskling :(:( !! hoppas allt löser sig! annars blir jag dunder glad om du kommer hem hit!! snälla gör det! saknar dig som fan!!!

2010-04-20 @ 12:33:37
URL: http://moaamadleiene.blogg.se/
Postat av: linn

du kommer klara det ! ge inte upp!!!

2010-04-20 @ 16:29:33
URL: http://linnma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra nathalie, ge inte upp för detta är ju en dröm för dig!! det kommer lösa sig..



Blev riktigt chockad, det lät ju om att du hade det så himla bra hela tiden, vad är det om har hänt egentligen?? =/

2010-04-20 @ 17:35:34
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Jessica

min älskling då! stackare, men jag vet att du klarar det, du måste kämpa :) för en sådan chans att vara i USA kommer bara en gång. även fast de känns jobbigt o du kanske vill hem just nu så tycker jag att du ska försöka iaf :) sen samtidigt vill jag ju självklart att du ska komma hem för jag saknar dig massor, men jag tror för din egen skull, och jag skulle nog försöka hitta en ny, bättre familj :) hoppas iaf att det löser sig, o du kommer att klara det! Vi finns här hemma och stöttar och väntar på dig, det vet du <3<3

2010-04-20 @ 18:06:11
Postat av: malin

håller tummarna för dig!

2010-04-20 @ 18:33:25
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0