live your life

Då var det måndag och en ny vecka är på gång igen.. Undra hur ofta jag kommer att skiva den meningen, kanske varje måndag.  Nu är det iaf bara 4 dagar kvar tills familjen kommer, nyss var det 3 veckor.. tiden går faktiskt fort :) Längtar ihjäl mig verkligen, vill bara vara ledig, njuta och ta vara på tiden med min familj. Hoppas älskade Pappa kommer i September med så jag har något mer och se fram emot :)

Nu ska jag nog iallafall se någon film sen sova.. Måste visa mitt senaste köp! Mina älskade svarta converse.. Jag verkligen älskar Converse-skor, och till sommaren ska jag ha samlat på mig alla fäger jag vill ha, vill säga; röd, blå, vit, svart.. Svart & vit är redan klart! :)


är glad att dollarn fortfarande är rätt låg, inom en snar framtid ska mina älskade ray-ban briller bli mina också :)

Kommentarer
Postat av: ebba

bor du i usa? :)

2010-04-06 @ 10:02:29
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha jaa nu har jag bestämt mig, nu är det bara se till att bli antagen också ;D Men jag vill verkligen åka, så jag håller tummarna! Terminen börjar den 30de augusti, men man ska vara där 2-3 veckor innan. Fixa boende och allt :)

Jaha va kul! Skönt att veta någon mer som ska dit haha. Nej precis, man får ju se vad som dyker upp helt enkelt. Men kan det bli plugg för din del också då eller?

Haha jag får hemlängtan efter typ 1 vecka när jag är bortrest, men jag antar att det är skillnad när man åker bort för att verkligen bo någon annanstans.

Sen lär det väl vara så mycket plugg att jag inte hinner med att längta hem, haha :) Puss

2010-04-06 @ 15:18:42
Postat av: ebba

sv: Roligt att bo i USA! men hur kan du göra det? Måste man inte vara gift med en amerikan, eller ha green card?



jag hittade till din blogg genom en annan blogg tror jag :)

2010-04-06 @ 17:41:37
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Moa

SJUKT SNYGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA va kosta dem??

2010-04-06 @ 22:10:04
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Sanna

Dom är ifrån bikbok :) Men shiit så sjukt snygga grejer du hittar på din resa!

2010-04-06 @ 22:48:44
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0