PV

För att förklara för er där hemma som nog vill veta vart jag befinner mig, så bor jag just nu i Palos Verdes, med min kontaktpersons familj, dom har en au-pair från Australien som hete Lousie och är min nya bästa vän nu ;) haha, men hon är bäst helt enkelt, så glad att hon bor här :) Vi var och träffade en annan svensktjej här idag Jessica heter hon, jätte trevlig. Så henne ska jag defenitift träffa mer! Den här familjen åker ju till Florida imorgon och kommer hem om 5 dagar, så jag stannar här med Pappan, men kommer antagligen att åka till min lilla Pilly i helgen och sova där.. Annars har jag nu börjat matchas med nya familjer, kommer dock inte att få stanna i det här området.. Pga den gamla familjen, osv.. Så jag kan hamna vart som helst i USA nu, men dom ska leta i California först..
Så jaa, det är så läget ser ut just nu, inget mer än så länge! :) Kanske har en liten plan.. men den är hemlig än sålänge, Tessan håller på o styr för fullt med den.


ni kaske känner igen bilden från när jag var och hikade för några månader sen..? Det är där jag bor iaf, på toppen av den här utsikten just nu :) hur fint som helst. Tacka gud för att det finns så snälla människor som det finns.

Kommentarer
Postat av: Amme

Det låter bra att du känner dig lite gladare nu igen, du kommer nog snart hitta en familj ska du se :-) Du klarar det här, du jobbade ju på MC donalds i två år, så jag vet att du är en kämpe! :D Saknar dig min vän, du är bäst. Puss & kram, älskar dig / Din Panelia

2010-04-22 @ 13:04:22
Postat av: Linnea- vill fara som aupair i augusti

lust att berätta varför mamman i din förra familj va störd? =)

2010-04-22 @ 20:49:01
Postat av: J

Hoppas på att du kommer till mig :D hihi

2010-04-23 @ 03:19:25
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: malin

WOW. hälsa från mig ;) jag undrar vad som hände med eller hos din familj .... men det kanske du inte vill berätta ? hoppas det löser sig iallafall.

2010-04-23 @ 14:29:04
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att allting löser sig nu gumman, men annars skulle det faktiskt inte göra nånting om du kom hem. jag saknar dig så jävla mycket! älskar dig. <3333333

2010-04-23 @ 19:14:18
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0