Santa Monica

Sådär nu har familjen anlänt på riktigt, så sjukt härligt :)
går inte ens beskriva känslan när jag stog
på flygplatsen vid rulltrappan och de rullade ner.. så underbart.
Vi har åkt till Santa Monica och chekat in på
samma Hiltonhotell som jag bodde på förra helgen, helt perfekt.
Älskar det här :) Har bara vart nere på stan och käkat lite
och strosat runt, Mamma & robin är ju helt förstörda efter vändningen
på dynget så de ligger nu och sover :) Jag längtar sönder till hotellfrukosten
imorgon, den är helt fantastisk här. Morgondagen ska även spenderas genom
att åka till Hollywood, visa dom skylet, walk of fame samt massa shoppingen.
Sen på kvällen ska vi hem till mina andra familj för middag :) haha.
Nu ska jag nog med försöka få lite sömn..go'natt



slitna o dana efter resan, men lika söta för de

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja här är det skönt men gud du däremot måste ju ha det underbart!?! Klart ajg hjälper dig med en ny header:) är ju som sagt inte hemma nu men skicka allt till min mejl så fixar jag det när jag kommer hem:) Puss&Kram

2010-04-10 @ 17:47:10
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: malin

du ska inte säga nåt om att vara snygg. BRUN är du också! :D hoppas du har det bra.

2010-04-10 @ 18:32:58
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0