<3

har man världens underbarste vänner så har man,
känner dock att jag borde nämna er oftare,
därför kommer här en liten rad om er var och en :)

Sofia Lawergren
min barndomsvän ändå tillbak till blöjjtiden, hon är helt ärligt den roligaste personen jag känner, min och hennes humor tillsammans kan man skratta åt i timmar.Hon får mig alltid att le, hon får mig alltid på bra humör, och hon har har alltid funnits där för mig genom de svåraste tiderna. De som inte har en vän som henne har defenitift gått miste om något. Det bästa minnet med dig är solklart vår Bulgarienresa, oslagbart.


Amelia Lindenmo
Också en av de personerna jag kännt egentligen ändå sen barnben, och redan då bråkade vi som små syskon. Den här tjejen är den mest ambitiösa, ordningsamma, ärligaste personen jag vet. Hon har likaså en härlig humoristisk sida, men min och hennes umor förstår sig ingen annan människa på, den är riktigt speciell. Du finns alltid där för mig och jag finns alltid där för mig. Har så sjukt mycket minnen med dig, men det bästa måste nog vara vår resa till regninga Danmark i en vecka, haha..



Madelene Nylander
tjejen med det stora M.et. Med mest smeknamn i världen. Tjejen som alltid finns där för en och som verkligen sätter sig in i andras situationer. Även denna tjej har humor, riktigt torr humor.. Men hon är underbar, på alla sätt och vis. En bästa vän för livet helt enkelt, en stjärna i sig, det är vad jag gillar med henne. Bästa minnet med dig må nog vara den kvällen vi skulle ha myskväll, men som utvecklades till en redlös fylla, oh gud..


Moa Johansson



Jessica Syden
Min egen lilla modell, eller min egna lilla Agnes. Den vackraste människan på denna jord. En vän jag fann ganska sent i livet men blev riktigt tajt med och kommer att hålla hårt i resten av livet. Hon är så öppen, alltid glad och en riktigt bra lyssnare. Bästa minnet med dig är alla våra PH-kvällar, absolut! Plus alla kvällar vi åkte iväg och käka varje natt, you'r own me. När jag är hemma ska du får köra bilen jämt..


Felicia Aronsson
Lilla lilla lilla Felica aka Lill-Aron. Vilken tjej, våran egna lilla nörd skulle jag nästan kalla henne. Hon står i med skolan, hon stog i med körkortet, hon klarade det.. galant också. Hon är en såndär tjeja med riktiga framtidsmål och hon kommer att bli något stort så se upp för henne. Hon är även underbar och så lätt att umgås med. En tjeja jag kännt sen den riktiga fjortistiden.. Och det bästa minnet med dig må nog vara våra fjortisbilder med 100 stumpor i bh:n. vad gjorde man inte för att visa att en liten tutte fanns där? haha


Sofie Wahlström
Okej har jag sagt att denna tjejen har humor? att hon borde bli Sveriges nya Björn Gustavvson? Om inte gör jag det nu! Hon är härlig på alla sätt och vis, så lättsam och livar alltid upp stämningen. En tjej jag också kännt sen blöjjan, men även vart i från ett tag. Någonting vi ska ta ifatt när jag kommer hem tycker jag, då blir det röjj. Bästa minnet med dig är när vi var små och var på sjön och du slog ut en tand, fy fan vad det blödde.. Påtal om att du alltid fick näsblod också ;)..



Och som ni vet älskar jag er alla lika mycket och ni alla är helt underbara på alla sätt och vis, saknar er och tänker ofta på er där hemma. NI VET ATT NI ÄR BÄST REDAN, så behöver inte nämna det mer.
hi

Kommentarer
Postat av: felicia

<3 tror vi behöver prata snart

2010-04-26 @ 12:58:55
Postat av: felicia

<3 vi borde prata snart

2010-04-26 @ 12:59:45
Postat av: Moa

ÄLSKAR DIG <3

2010-04-26 @ 19:17:58
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så bäst! saknar dig massor <3

2010-04-26 @ 19:55:27
Postat av: Madelene, Madde, Maggan, Maddie, Mäddi, Margot, Mamma, Maddo osv osv

Underbara du! ♥

Den kvällen alltså, exakt likadana kläder av en slump hade vi också. En platta bärs och lite grogg, det var fint som fan för två 15 åringar eller vad vi nu var. Skön "fest" hamna vi på också, haha! Tog det en halvtimme att gå från nannavägen hem till dig? Det var så jäkla roligt.



Älskar dig gumman ♥

Tänker på dig här hemma, saknar dig jättemycket!!!

2010-04-26 @ 20:11:37
Postat av: SÖGGE FÖR FAN!

NATTA PATTA! Va fint skrivet av dig ditt lilla vetrinskåp :) Känns super kul att vi fått kontakt igen.. Fan skit i usa och kom hem igen! WE WANT NATTA!! <3 puss och kram SÖGGE the one and the only

2010-04-26 @ 20:30:39
Postat av: josephine

nehe barndomsvännen fick inte vara med :/ :P hoppas du har det bra iaf. Tycker du ska komma hem nu !

2010-04-27 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0