VAD ÄR VALBORG?

nej, inget direkt valborgs-firande för mig iår inte.. Dock blir det fest såklart! Är juför sig en stor barbque fest nere på stranden idag så det kanske blir lite som valborg? Om vi går dit, vi fixade såklart nummret till de snygga killarna på chronic tacos, så ska ringa dom också, haha.

Annars då, jag bor hos den mest härligaste familjen i världens just nu (undantag mig egna såklart) haha men dom är så öppna och härliga och deras humor ligger på topp! Satt uppe hela natten igår på altan och drack vin... mm!
Idag är det sjukligt varmt ute alltså 30g+++++, hahah
OCH JAG BÖRJAR BLI BRUN! ska dock bli brunare, I'm not meant to be white..haha


nu kallar poolen :)

Kommentarer
Postat av: magnus

hör gärna av dig puss

2010-04-30 @ 21:37:25
Postat av: Dad

Trevlig valborg!! Är hemma och ser efter lillebror.Massor kramar,från oss.

2010-04-30 @ 22:13:46
Postat av: emma

asfin bikiniöverdel! :)

2010-05-02 @ 22:27:10
URL: http://eemmalaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0