Carwash in our own way

har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar det här? Vill aldrig hem..


Vilken dag, haha. Först poolhäng med mina kids och Johannas, blev dock lite sunburned, haha.. så är det när man tror att man tål solen mer än man egentligen gör! Sen nu ikväll var det dags för skitbilen att göras iordning, och det var nog höjdpunkten denna dag.. haha. Dammsuga, överallt! Och vi hade 5 minuter på oss.. jag typ sprang i bilen, sen gjorde vi rent den utvändigt och invändigt med en rutputsare? haha, mannen som jobbade där har nog aldrig garvat så mycket åt några som han gjorde åt oss, haha. Våra kort korta shorts och alla ställningar in & ut när alla åkte förbi, jag döör. haha. Men nu är pärlan ren iaf! det tog bara 2 timmar.. Och vi är nu som mest redo och laddade för roadtripen som startar imorgon till Long Island för att sedan åka båt till Fire Island!.. sen in till city!  JAG ÄR TAGGAD TILL TUSEN!

ska bli sjukt varmt i helgen med, ska sola sönder :) (bokstavligt talat inte) bara bli jävligt brun.. klagar inte alls på mitt jobb när jag får ligga vid poolen hela dagarna! LOVE IT


såg det ut såhär mån tro(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0