Couldn't get any better

Dagen paserade förbi riktigt snabbt som vanligt här i staterna.. Vaknade av att aircondition snubben kom vid halv 9 imorse ist för 11 så det blev ingen sovmorgon här inte! jag som hade ställt klockan på 10, haha. Gick upp ist gjorde lite frukost till Kay, killarna är på camp nu i 2 veckor så det är bara hon o jag hemma om dagarna, men idag hade hon en playdate hon sin kompis så jag vart  själv ist :) ska inte klaga.. fick en hel del gjort, städa hela huset! tog bara 4h ungefär.. haha. Men alla vart nöjda och belåtna iaf!

Johanna kom över vid 6 tiden och käkade lite.. sen drog vi och, hmm gissa (?) aa shoppade, gud. Men vi har shoppförbud veckan ut nu iaf! åtminstone till lönen kommer. Ska dock börja lägga undan halva varje gång jag får den. Så Mamma & Pappa ni behöver inte vara oroliga, ska ha pengar när jag kommer hem :) MEN vilken super shopping jag gjorde idag, hel nöjd!

Väntar fortfarande med spänning på bilderna från helgen.. måste bara in till city o hämta J:s kamera, haha

2 hittade jag iaf på fejjan



Kommentarer
Postat av: Madelene

Såå fin du är på bilderna gumman!!! ♥

2010-08-18 @ 07:48:29
Postat av: söören

PARTY NATTA, PARTY NATTA!!! <3

2010-08-18 @ 21:48:19
Postat av: Amme

Åh va fint håret är hjärtat. Jag saknar diiiiiiig! :( <3

2010-08-19 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0