It could only get better

Helgen var lika underbar som vanligt, om inte lite bättre! Long Island var helt obeskrivligt..
Tog bilen hem till John Long Island fredagkvälen och parkerade där och tog sen färjan över till  Fire Island. Festade lite grann



och sen gick vi upp tidigt på lördagen för att ligga på stranden hela dagen. Vilken strand.. Dock brände jag mig som satan, verkligen inte lite, utan super mycket! haha






Efter en hel dag på stranden tog vi färjan över till John och relaxade vid hans pool resten av dagen och åt middag med hans familj. Dom var verkligen super gulliga och där kände mig sig som hemma :) Sen vid 7-8 tiden tog jag och Jojjo bilen in till Manhattan och parkerade nära Empire. Gick förbi en svensk kompis till Johanna som var här på semester och hejjade lite. Supertrevligt! Satt uppe på hennes takterass på hotellet en liten stund med

Sen vidare tilltill Empire Room där det var ett "röda mattan event", Mob Candy Magazine hade något cover release. Så blev några drinkar Soho, osv...



Dagen efter spenderades på en filt med lite vin i CentralPark! Mys



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, ska vi byta ett tag jag vill också vara där puss puss

2010-08-31 @ 06:56:04
Postat av: Anonym

jo tyvärr är det ju så. :/ jag längtar med tills du ska hem. :) hoppas allt är kanoners? =) loveyou.

2010-08-31 @ 13:03:46
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0