LIVE LAUGH LOVE

Det är typ obeskrivligt varmt här alltså.. går knappt att vara ute! Varit hemma hos Jojjo med barnen hela dagen, skönt det :) då går dagarna fort..
Imorgon blir det garanterat poolen iaf, gick inte vara ute idag utan att dö.
Nu på kvällskvisten tog jag en sväng med bilen för att försöka breda ut lokalsinnet lite, och det gick.. super! Hittade både till mallen och marshall, nöjd! haha. Blev dock lite shopping på vägen så nu längtar jag tills torsdag då lönen kommer haha, längtar även till helg! Men vem gör inte det som jobbar alla veckodagar? Älskar dock mitt jobb, men lite fritid är aldrig helt fel.
Har dessutom gått 3 veckor sen jag kom hit nu, sjukt fort eller vad? :)

Nu ska jag tvätta lite :) och inviga mina nya byråer (heter det så?) ska iaf rensa kläder! Puss


party-sugen till 1000, men kanske blir en lugn helg, fallskärmshoppning är planerat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0