New York, I'm on my way

Kanske dags att ta tag i bloggen igen då.. nu ger jag mig ju in på ett nytt äventyr. Ett väldigt impulsivt

Kom nästan lite som en chok.. eller vet inte om jag det lagt sig än? Hade sådana andra planer..norge(?) som var väligt säkert att jag skulle till, men nu när chansen kom kunde jag ju inte sumpa den, vilket innebär New York. Flyttar dit inom 1-2 veckor för att jobba och bo granne med min saknade Johanna. Det kommer bli toppen.

Så nu vet ni min status.. Det enda jobbiga är att lämna alla mina älskade vänner & familj igen, men som ni vet kommer jag alltid tillbaka. <3 ni är bäst


Kommentarer
Postat av: J

We're gonna have so much fun! Bring all your drinking shoes <3

2010-08-02 @ 03:36:51
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: jessica

du måste berätta mer, varför åker du osv.! :):):

2010-08-03 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0