Party

Okej.. det känns att det är dagen efter och söndag om man säger så.

Men vilken grym utekväll vi hade igår, Startade vid empireroof med lite drinkar, vidare i limon till the gates där jag o J konstigt nog kom in på två superblonderade blondiners legg, haha. Men det var drag därinne, sjukt grymt. Vidare till efterfest (hatt-tema) på Wallstreet och den var grym! Haha, han slockna där i en timma innan jag & J sprang till tågett.. och efter att sovit 3h är jag inte alltför pigg! Ska tagga filmkväll med Jojjo men först gå ut & gå en promenad i regnet med vovven, härligt. Räknar ner till nästa helg, då kör vi igen! Ska bara jobba lite först ;)

Just ja, alla bilder från gårkvällen raderas, men sen togs det nya.. men sen glömde vi kameran på efterfesten.. haha. så bilder kommer så småningom.


Ps. Mamma & Pappa, skypa snart kanske? saknar er




nämnade jag att vi missade tåget och fick sitta här utanför stationen i en timma och äta frukost? ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0