shopaholic

Vilken vecka, vilka sega dagar.. Har aldrig vart med om att det går så långsamt, kanske för att jag ser fram emot helg för mycket? Det har varit kallt också, så har shoppat lite höstkläder, haha. Men imorgon är värmen tillbaka, så måste bli poolhäng innan helgen så man får lite färg! Just ja.. bokat & klart, kommer hem till Sverige en vecka  November för "semester" sen åker jag tillbaka igen :) så den 10:e November får alla där hemma boka upp mig i en vecka, så ni vet!

Nu ska jag och J åka och handla mat och små skit till helgen.. för på fredag ska vi cruisa iväg lite, vart det bär av får ni se! Men det kommer bli grym (som vanligt)






Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaa! sleepover på de nya stället? snygga grejjer förresten!

2010-08-26 @ 11:27:40
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0