THE CLUB CAN'T EVEN HANDLE ME RIGHT NOW

God morgon :) hösten är på gång för det är storm ute och alla gula löv faller.. men ja har längtat lite till de..  Ska göra gröt snart som jag köpte igår, ohh efterlängtade gröt! Tänkte jag skulle berättat lite om helgen.. men finns typ 1000 saker o berätta.. Det var en grym helg och jag blir bara mer o mer kär i city för varje gång jag befinner mig där :) Men lite kort då: I fredags blev det bara chill i the localbar, lördagen bestod av att käka middag hos Jojjo, sen tog vi faktiskt bilen till city.. jag körde och J var kartläsare, gick perfekt! Skulle ta en timma.. tror vi var där på en halv? Åkte till svenska killarna och deras lägenhet på west side och parkerade bilen där. Förfestade lite där sen tog vi en taxi till en kompis i Tribeca sen avslutades kvällen på Juliet.. Bokstavligen avslutades, för min del. haha

Dagen efter blev det ikea.. en riktigt roadtrip! Nu har vi även bockat av att vi kört bil på Brooklyn bridge, perfekt!
det var en toppen helg iaf :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0