U to the S to the A here I come

Nu är det exat 10 h kvar till flyget går mot New York och såklart sätter nerverna igång, Inte för att flyga.. det känns rätt bekvämt nu så mycket som jag flugit det här året. Men att komma dit igen.. Kommer väl antagligen att kännas som att jag aldrig vart hemma när jag väl kommer dit. Men det ska bli kul :) får se hur långvarig jag blir. Kommer att sakna alla så mycket ännu en gång, men klarade vi det sist klarar vi det väl nu med.

Gårdagen innehöll middag med tjejerna och som slutade i en impulsiv utekväll för mig och moa, alla pengar vi brände igår känns dock lite idag. Men fan så kul vi hade.. Så det vare värt :) vi har nog fan aldrig tråkigt tillsammans! Men nej.. nu ska jag avrrunda här och packa klart sen åka till moisan o se film.

Imorgon kommer jag Johanna, fy tusan vad jag saknat dig! Vi kommer ha så grymt kul  ihop igen. Så ses imorgon babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0