fånga dagen

Då var man framme i NY och har även spenderat min första natt här nu :) Kom hit igår på dagen vid 1 ungefär.. och tror aldrig jag vart så nervös, haha. Men när jag väl kom hem till huset var det lungt. Träffade ju Johanna på kvällen och som vanligt när det handlar om oss två blev det ju shopping. Ohh vad jag har saknat shoppingen här alltså! ska även erkänna att det blev en öl på en liten mysig bar på slutet av kvällen..

Och idag körde det riktigt livet igång, jag & Kaylyn har underhållt oss med massa kul hela dagen, vart ute cirka 50 ggr med Rayban, hoppat studsmatta, ritat, sett film, byggt kojjor i skogen.. jaa you name it. Nu kom Pappan hem och dom skulle hela familjen till playland så jag är ledig :) blir lite shoppingen och en sväng till baren ikväll igen med J, Ska först ut på lite äventyr med bilen och försöka lära mig vägarna (varför har jag så helvetes dåligt lokalsinne) haha.

Längtar till imorgon och helg, då är det in till NY city för fiesta som gäller! woop woop


Kaylyn and the cute little dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0