1:a advent

Som ja förstått är det riktigt kallt hemma, massa snö och cirka 15- grader.. gud! kan inte ens föreställa mig hur kallt de är.. Här syns ju inte snön på långa vägar, dock blåser det orkan idag och regnar som skatan, så jag vill inte ens ge mig utanför dörrn, utanför dörren i mitt rum är de typ översvämning, haha. Men imorgon är solen tillbaka och den är här för att stanna inågra dagar skönt :) på med skinnjackan igen liksom

Så här finns ingen julkänsla för 5 öre.. förutom all julmusik som spelas på radion, de är lite mys. Ihelgen är Malin här, som ja längtar! Plus Gabbi från sthlm som jag var i Spanien med, ska dra med dom ut på en riktigt utgång hade ja tänkt..

Eh fasen va trött ja e på att blogga alltså, kommer igen snart..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0