December 15:th

Ny duschad & fräsch, väntar på att kl ska slå 2.30pm så ja kan hämta ungarna.. Var tydligen för kallt imorse för att jobba så jag fick sovmorgon, det tackar man för! Sen har resten av dagen inte varit så händelserik dock, gjorde kanske min hittils godaste omelett förut, haha! Snart är det helg igen, läskigt hur fort veckorna går! Ska försöka inhandla alla julklappar nu i helgen så jag får det gjort.. Måste ju unna mig själv något också, en väska jag spanat på ska bli min :)

Translate in english

Just took a shower so now I’m clean and fresh, waiting  for the clock to be 2.30pm so I can get the kids from school  .. Was apparently too cold tto work  this morning so I slept the hole morning instead , so nice! Then the rest of the day have not been too busy, however,..Earlier 2day I did my perhaps so far most delicious omelet, yummi HAHA.  And Soon it's weekend again, scary how fast the weeks go! Will try to buy some Christmas presents this weekend so I get it done .. Must treat myself something as well this week, a bag I have spotted on is gonna be mine :)


I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home..


Kommentarer
Postat av: sofia

vadå julklappar? ska du kommer hem? eller vadå coming home? :o loooove

2010-12-15 @ 21:35:26
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0