HUGO KÖPER OTTEN?

Hugo köper Otten

Norrköping

Nattklubben Hugo köper grannen Otten. 1 januari sker övertagandet och köpet innebär att Otten blir innestället för de yngre medan Hugo byter stil och riktar in sig på de som är 23 år och uppåt

Affären har varit på gång ett tag och i förra veckan ramlade de sista pusselbitarna på plats när Nedim Ergul och hans sex kompanjoner hos Hugo köpte konkurrenten Otten.

Nyårsafton blir sista kvällen för gamla Otten.

Vi kommer att ha öppet fredagar och lördagar under december plus annandagen och nyårsafton. Sedan är det slut, säger Johan Doverhjelm, som ägt Otten i fem år.

Med de nya ägarna kommer Otten att bli tillhållet för den yngre publiken. Nedim Ergul berättar att de som gått på Hugo kommer att känna igen sig även om det sker i Ottens lokaler som får ett nytt namn.

Den kommer inte att heta Otten, så mycket är klart, säger Nedim.

Däremot behåller Hugo namnet men ändrar inriktning.

Det finns en marknad för den äldre publiken, framför allt sedan Bomullsfabriken slog igen och det är de vi vill åt, säger Nedim.

Han berättar att Hugo har äldre gäster, som bowlar och äter, men drar sig bort vid 22-tiden när de yngre gästerna fyller på lokalerna.

Med det nya konceptet räknar Nedim Ergul att de äldre gästerna kan stanna på Hugo medan före detta Otten fylls av dem mellan 18 och 23 år.

 

 

Okej, nu vill jag ju ännu mindre hem.. för vad fan ska man hem till en håla och göra när det inte ens kommer gå att gå ut längre? SUG! Vadå äckel hugo köper otten? Och ändrar hugo till 23- uppåt? Ska jag behöva fixa ett falsklegg där jag är 23 nu också? För nej, jag tänker då inte gå till Otten och festa med en massa småglin, hur fan tänkte dom där? Bara för att alla gamlingar som gick till bomull förut inte längre har någonstans att gå..  Åhh, Riktig jävla flopp alltså!!
så johanna, sthlm every weknd för mig när vi kommer hem :)

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej, jag trivs faktiskt inte. Men orkar stå ut, så ska stanna kvar ändå. Det dryga är att jag har absolut ingen att prata med och jag är inte med i en förmedling. Men hoppas att det ska bli bättre. Ja, NY hade inte varit helt fel. Du trivs rätt bra där va? :)

2010-12-02 @ 08:55:26
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: J

eh 23+ är ju bara för att dom ska kunna neka fula 18 åringar! good excuse ;) men sthlm every weekend sounds perfect!!

2010-12-02 @ 20:29:51
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin

hey!

Jag skippade via UPS. dock dyrt för de e försäkrat och grejer.

Testa att skicka via vanliga posten.. typ fyll en låda och skicka. Kostar kanske 100 - 200 dollar :)

2010-12-03 @ 00:59:18
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Ida

ball header :)

2010-12-03 @ 01:09:08
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, vi får se hur detta blir! :) man kommer ju sakna gamla otten! love you

2010-12-03 @ 14:46:57
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: victoria wistrand.

Låter ju inte så bra!

2010-12-08 @ 21:31:59
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0