I´ve learned that things change, people change.

Man kan ju inte alltid vara bäst på att blogga, och jag var inne i en svacka där ett tag, eller kanske bara alldeles för upptagen! Mallan är ju här nu med, är så sjukt mysigt o ha henne här, och så mycket som vi hunnit med på så kort tid är fan världsrekord, vi har shoppat, shoppat & shoppat.. :) sett bio, ätit ute varje dag, pratat skit och haft det så bra!!  Just ja sötnosen Gabbi som jag bodde med i Spanien var här i fredags med så då var vi ute ihop! Hur kul när vi inte setts på så länge alltså..
Iallafall IDag körde ja hem Malin till sin förra världfamilj där hon ska spendera 2 dagar, sen är vi back on track again! City ska vi bo i hela helgen, vilket innebär festa festa! Jag orkar verkligen inte skriva i detalj vad vi gjort varje dag, ja har typ inga bilder för det glömmer jag alltid att ta (måste bli bättre, en påminnare till mig själv) Sådär ja, nu vet ni ju lite iaf, nöjda? Nu gossip sen sova.. :) ohh bara kolla in all min shopping som jag är så nöööjd över (mina nödpengar gick åt, men det var nödfall) har ja fått de sagt med.

Ni får se, lite hm.. få bilder haha







'






Kommentarer
Postat av: J

Men bra drag!

2010-12-09 @ 03:56:47
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Madelene

meeeen ääääääääääntligen ett livstecken!

Hur mår du gumman?

Fina bilder! Pusss ♥

2010-12-09 @ 07:48:25
Postat av: victoria wistrand.

Ja, eller hur! Den är grymt bra.

2010-12-09 @ 08:41:48
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/
Postat av: sofia

mer blogg och mer bilder! <3 kärlek!

2010-12-09 @ 12:27:45
Postat av: Anonym

Hej Pullan! Blev inte arg på mor,utan på dig..Ha det så bra o kul.Passa så inte sista cellen ryker..Älskar dig ändå.kramar/ Dad

2010-12-09 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0