"If you don't love yourself, how can you expect anyone else to love you?"

Inne på småtimmarna mot natt, ögonen är halvöppna men de låter mig inte somna.
Jag förstår dom, måste komma in i mina rutiner igen, men jag vill inte känna mig för hemma. Känner mig redan för hemma, vilket kommer att göra det 1000 ggr jobbigare att lämna det. Jag vet att  det kan tyckas långt kvar tills jag är hemma, men för mig kommer det att gå så snabbt och än känner jag mig inte redo.
Men när gör man de egentligen då? Jag har ju ett annat liv här nu, det där händer saker hela tiden.. Att komma hem till en tråkig, livslös men ändå värdfylld vardag lockar inte allt för mycket nu, även om jag vet att då är det dags att börja ta tag i saker på riktigt, allvaret. ..

Men just nu.. tänker jag bara leva i nuet för jag trivs så bra med mitt liv här. Hur kan man inte trivas att bo i NY.


Jag är inne på mitt 4:e glas vatten, så törstig så man nästan  skulle kunna tro att ja var bakis, men så är såklart inte fallet. Snacka om en tjej som kommer vakna varje timma inatt och vara kissnödig haha. Imorgon är det fredag alltid samma efterlängtade fredag. Hotell med Malin en hel helg i city, med innehållande shopping, fest, lyx, mat, allt man kan begära! Vi ska göra den här helgen oförglömlig, så dags o ladda kameran, ta en dusch, fixa en snygg outfit sen få min skönhetssömn.
jag är tillfredställd med livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lev livet men ta det lugnt kram

2010-12-12 @ 09:27:38
Postat av: Anonym

i fukin miss you brooo

2010-12-12 @ 20:48:45
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0