I'm alive

veckan som gått bara sprang iväg och idag åkte Malin hem, så sjukt tråkigt! För hon gjorde en vecka av mitt liv till den bästa. Vi har haft det så himla mysigt här upstate :) Vi har hunnit med alla shoppingcenter som finns, gjort av med allt för mycket pengar, ätit all för god mat, sett allt för bra movies och bara haft det toppen! Helgen inne i city slog såklart allt, men den uppdaterar jag om nån annan dag.. Var så himla tråkigt att säga hej då till henne idag vid tåget, men vi har stora planer på gång som ska genomföras! Det gör att hoppet inte är dött, haha. Jag saknar dig redan vännen, men snart ses vi igen

lite bilder från Upstate :)


ja & min stora bil när jag kört helt vilse :) mitt lokalsinne är ej på topp

Nachoplate, my favorite! Sjukt billig dessutom.


Mallan skulle köpa pyamas, den var... liten

Shoes!!!


julen närmas sig i mallen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0