jul jul strålande jul

måndag morgon och 5 dagar kvar til jul, lördag den 25:e Christmaseve here. :) Dock saknar jag julkänslan till 1000.. Ingen snö? Känns helt sjukt o se bilder från hemifrån och hur galet mycket snö ni har, medans vi har nada haha.. Igår fick jag klart alla julklappar iallafall så jag och J hade adventsmys här med julmusik, inslag av klappar och såklart en ljus-stake tänd, fast med 8 ljus? haha..

Helgen paserade förbi fort, i fredags blev det houseparty med lite folk här upstate, lördagen bestod av julshopping hela dagen sen en myskväll med mig själv, och söndagen av julshopping! Gash, så mycket folk ute och julhandlar nu så det är galet. Ja ska inte ge mig ut nått mer!

K är hemma idag från skolan sjuk, eller ska vi säga "sjuk" Hon vill då leka hela tiden iaf, jag har hunnit till posten för att betala ännu en böter, jag och böter allså! Men denna gång var det för att jag körde över bron till brooklyn (körde helt fel) och hade inte ett öre till tullen haha. Så kan de gå! Nu ska jag ta ett låååångt bad sen äta nudlar med räkor, Yummi!


julklapps inslagning i mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0