NYC here I come

Oke, jag är inte bitter.. bara jävligt förbannad .. Min princip sista kväll o hitta en klänning till NYE, ja ger mig ut vid 6 tiden kommer hem vid 11, då har jag hunnit vara i 40 min på mallen, utan att hitta en känning!  för resterande tiden var jag LOST så att säga.. Vägarna här ärligt talat kn***** mitt huvud! JAg har gett mig in i ett liv utan gps.. ingen bra ide tro mig! JAg har åkt mot one way, tjutit, skrikit frågat 100 pers om vägen. Och hittade jag nån klänning då? FUCK NO. är så frustrerad o arg att jag skulle vilja döda nån. Äntligen hemma, men nu ska jag bege mig in till CITY för att hämta upp J på flygplatsen vilket innebär ännu mer äckel vägar att ge sig ut på, mitt i natten också. För hennes flyg är försenat.. Men jag är glad, jävligt glad ändå va! fan............. o jobba gör jag ju resterande dagar med, så ja! Vi avslutar med att jag ska gå naken på nyår, får väl fan vara glad över att jag har hittat de perfekta pang skorna som kommer att lysa upp kvällen! ne men snälla nån döda mig just nu


Kommentarer
Postat av: Amme

Alskling om det hade varit jag som inte hade hittat en klanning till nyar for ca ett par manader sedan hade jag kannt precis samma sak. Men nu sager jag bara... Hakuna matata. Jag bryr mig inte ett skvatt om ngn klanning, det finns varre bekymmer an sa. En annan drar pa sig bikinin och kanske ett par shorts och flippflopp sen ar min outfit klar! Haha. Jag hoppas anda for din skull att du hittar en klanning i sista stund! Saknar dig.. raknar dagarna tills jag kommer. Och foresten tror jag att jag vill vara hos dig i en vecka ist! Puss & kram och ha ett as bra nyar!! <3

2010-12-30 @ 14:57:50
Postat av: Amme

Amme^^

2010-12-30 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0